About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, April 27, 2008

@ TGI

寻晚,
吾系我牛一,
但系我班姐妹就提早帮我庆祝,
皆因kah ling要飞去Italy旅行一个星期。
呢次我地就选左The curve TGI Fridays。
姊妹团
有kah ling, mun yuen, wan yeng, siang ying,
男子组:
Ted, Alvin,Alan。
拒地就真系俾我一个超难忘ger生日。
大家都知响TGI庆祝生日,
D waiters一定会wi wa鬼吵甘帮你唱歌。
我都有晒心理准备架啦。
点知...
个cake一到,

个死人waiter居然叫我企上凳哇!
我就讲我吾要企,
我系淑女来架。
点知拒话:
This is a rule of Fridays.
么话?
吃野总要甘多rules??
之后我就话我着high heel shoe,
吾要企。
拒就话take off your shoe.
个lim kah ling总大大声话:
take off! take off!
OK 咯,
我俾人摆上薹,
吾系,
系凳!
下次你生日你就惨!
我就以报仇ger心态着住高根鞋大大力企上登,
捻住要踩烂张登。
之后D waiters就叫我俾speech!
thank you to my fellow freinds,
kah ling, siang ying, mun yuen, alvin, alan, tedwin, and wan yeng!
之后叫我唱歌哇!
睬拒都吾得闲!
我就跳落来,
我班FRIENDS就唱生日歌啦。
之后,
D waiters就叫我许愿吹蜡烛,
大家吾好捻住系好传统地吹蜡烛,
个cake拒地棒到没雷公甘远,
好似奖门人甘,
离天隔海来吹。
咩事哦????
我就系甘宜行前几步吹息拒就算。
之后,
拒D就wi wi wa wa甘唱一大堆歌就散band啦。
我觉得好鱼啊,
间TGI又爆棚。
鬼死甘多人!
总之,
以后都米鬼去TGI吃!
拒地就送份礼物俾我啦。


之后,
我地就去Alvin屋企坐下,
Alvin总整左杯fruit punch俾我。
系三种酒,
再加黄梨汁整成ger。

味道都好好饮,
有potential去做bar tender。
多谢我班freinds令我有24年来最难忘ger生日。


Thank you!!

No comments: