About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, April 20, 2008

我有出头天啦!

今日系值得纪念ger日子,
事关...
大家慢慢读落去就知啦。
今日我地三条话要省钱ger人又去左sunway pyramid吃野,
(Hoe Tien Han话过吾会再PUI人ger,
所以可以吃系喉咙落,
吾洗背脊骨落。)
呢次我地就选左jack's place。

环境吾错。

我就哎左一份grilled boneless chicken,


烂佬就哎左lobster,chicken&mushroom pizza,



同买potatoes skin



肥仔就哎左一份set dinner。


卖相吾错,
味道都好好。

值得一试。
之后烂佬就提议去打保龄球。

呢个就系我讲值得纪念的日子。
大家都知,
我ger球技系好屎ger。

所以烂佬对我系完全没戒心ger。

就系:完全吾放我在眼里!!

肥仔就好少打保龄,
所以大家都吾知道他ger底。

第一个game



我认,
E系我,
我垫底。
第二个game,
呢次吾系我垫底啦。
成绩:
W:92
E:79
J:59
真系值得庆祝。
因为我呢次吾单止吾包尾,
sorry ya,肥仔。
总曾经好几次超越烂佬,
搞都烂佬好大压力失晒水准。
梗系啦,
一路以来,
拒都远远抛离我,
我完全吾系拒对手来架。
所以拒边度接受到呢个残酷ger事实?
虽然今次我到最尾都系少分过拒,
但系净系相差11分。
以前ger range就系30-70分ger。
(所以拒特登吾影相ger,想消灭证据)
所以,
你话今日系吾系值得庆祝叻?

No comments: