About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Tuesday, April 8, 2008

大拆寿司

今日SUSHI KING大优惠,
每蝶寿司净系RM2!
平时系RM3,4,5,6架,
所以我呢D师奶仔就梗系趁底吸呐啦。
不过净系会员先至有得扣。
我地GCEO肥仔系会员来架,
所以拒就带我地呢两个秘书仔同司机仔出去享受。
同拒打工打左甘耐,
由啊4升级去秘书,
呢次仲有员工福利,
算拒系个好老细啦。
只不过,
被我师兄知道左,
他竟然弹封鸡母甘大只字GER E MAIL 讲:
Say want to save money?
PUI
他以好鄙视GER语气来PUI我!
我吃便寿司都俾人PUI!
又不见烂佬俾人PUI?
吾好扯甘远先,
讲返SUSHI KING。
我D就去MID VALLEY顶楼GER SUSHI KING。
一去到,
原来大排长龙。
但系吾知点解我地一到步就可以即刻入去吃,
等都吾洗等。
可能我够靓瓜?
一入到去,
我地好似吾洗钱甘一直螺一直螺。
吃到好饱哦。
短短45分钟,
我地三条友就吃左25碟。

如果照原价系要RM109,
家下系RM50。
SENIOR,
我省了RM59哦!
下次有机会,
我要带我妈吃靓野,
因为本来我想打包俾我妈GER,
点知净系DINE-IN ONLY。
就下次啦。

No comments: