About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Thursday, April 17, 2008

我唱歌也很好听的

以前我有参加歌唱比赛的,
还得奖呢。
第二名。
Proof:


我参加什么歌唱比赛呢?

就是1989年TADIKA HARMONY歌唱比赛。

我还记得我当年得奖歌曲是茉莉花。

同年的那年,
我还是模范生呢!

Proof:


小时了了,
大未必佳啊。

5 comments:

窝乐斯 Wallace said...

举脚赞成!!
小时了了,大未必佳!!
你指你嘅样係咪?

Ellycia said...

你睇过我细个GER样咩?死烂佬

nahneit said...

A few questions:

1. How many participants during the singing contest? I'm pretty sure that's only 2 participants...

2. Are those awards really yours? You confirm you didn't take from your brothers hor? :D

3. "有时,我唱歌也很好听的" - can you change the title?

Buahahahahahaha~~

Ellycia said...

1.关你咩事?
2.关你屁事?
3.关你L事?

窝乐斯 Wallace said...

hahaha