About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Wednesday, April 23, 2008

我发梦啊??

我锅总未补惦,
又搞出一潭杰野。
我今日都吾知发生咩事?
将D野带返屋企做。
居然将我补紧锅的worksheet一个不觉意delete左!
总要响我从recycle bin delete买我先至发觉。
白做都没相干,
搞到家下么都吾洗做。
可以上网,
都吾知要开心定激气。
闲时都已经做错野要补锅啦
家下仲野做不晒,
听日交吾到货。
我究竟呢几日做紧D么?
想哭啊!!

2 comments:

窝乐斯 Wallace said...

哎呀
咪同我一样囖
跳吧啦

Ellycia said...

家下搞惦啦