About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Thursday, May 1, 2008

生日快乐

总净15分钟,
我24岁生日就过晒啦。
之前同我D FREN庆祝晒啦,
寻晚训觉时,
我就梦到周杰伦同我庆祝生日,
我地总影左好多相,
拒总俾左拒亲笔签名GER写真集俾我。
等我一训醒睁开眼,
总未回神过时,
有霎那,
我真系以为我有同拒合照架。
真系发梦都没有甘早。
今日,
就同MUN YUEN去唱K行街。
之后,
就好似往年一样,
返屋企同屋企人同买D亲戚吃晚餐。
我小表侄总亲手棒个JELLY仔俾我,
总搞笑到帮我吹买蜡烛。
我老豆就送左个超细GER蜡笔小新。

系呢度要多谢SEND BIRTHDAY GREETING 俾我GER朋友,

多谢同我庆祝GER朋友,
多谢我屋企人,外婆,舅舅们和啊姨们啦。

多谢晒全部人啦。

顺便祝我啊爸啊妈

结婚26周年快乐。

我啊爸啊妈都系5月1好拉埋天窗架。

生日感言讲完啦,
突然好感触,
我又老左一岁了。

No comments: