About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Friday, May 9, 2008

我要洗车

我的住宅区,
从今天开始,
停水四天哇。
日子怎样过?
想起以前在大学时,
也是常常没有水。
还试过为了逃避制水而跑回家呢。
不过,
幸好我家才两个人而已,
装的水应该够吧?

可怜咯可怜咯。

冲凉不能开水开到大大,

我的车,

已经两个星期没洗了。

很惨...


6 comments:

nahneit said...

ask wallace to wash with u together la...

Ellycia said...

speechless..............
Speechless...........
SPEECHless.......
SPEECHLESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

窝乐斯 Wallace said...

TNS

Ellycia said...

Mr Wallace, you always TNS here TNS there around my blog...
word polution....

窝乐斯 Wallace said...

Can u define what is TNS??
Actually i just know is a kind of scolding word
And i learn from that Mr. Hoe Tien Han

Ellycia said...

吾好系度扮天真啦!!
你估我吾知你窿野,
系人地面前就好斯文架,
the true face is.....
neh, always TNS here and there...