About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Monday, May 5, 2008

我与金马仑有约之花花世界

花花草草,
抑都系金马仑令一个特色。
我地就去ROSE VALLEY见识下花花世界。
有好多你讲吾出GER花类。
我记得GER有超大GER玫瑰花啦,菊花,太阳花,大红花,ORCHID
特别GER有熏衣草,高跟鞋总有好多吾知咩名等等等等。
不如睇相吧啦。 总有TOMATO,(有人扮林宇中影SONY CYBERSHOT)

金马仑苹果。 除左花花草草,
我地又去参观CACTUS VALLEY
CACTUS都有好多种。
有圆波禄,
有八爪鱼,
又一禄禄,
有蛇形,
有CACTUS妖。老实讲,

D CACTUS有些少核突。

不过,

算系一种见识啦

No comments: