About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Monday, May 5, 2008

我与金马仑有约之茶是故乡浓

原来青BB的草原就是茶原,
点解我之前一直话要同D草影相,
没人同我讲系茶叶黎GER??
我地去BOH TEA 茶园参观参观。
一路上,
条路真系窄,
净系可以俾一架车过。
如果对面有车黎,
就要好小心啦。
半路,
我捻住要伸出过头帮烂佬睇车,
点知。。。
凹材!
闪亲我条腰同手。
吾系我老,
系我少运动骨头硬。
真系要饮ANLENE啦。
放眼上去,
真系青色一大片GER景好靓架。

我终于可以同青BB的草茶叶影相咯!

No comments: