About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Monday, May 26, 2008

穷到贴地

有时真系觉得人穷起来,
D破财运就憾砰琅跟住你。
个日,
先至同人地讲我呢个月有EXTRA钱可以SHOPPING买野。
因为5月份我没SHOPPING,
省下省下有EXTRA钱。
话口未完,
SERVICE我驾宝贝车就不见左RM600。
SERVICE CENTER叫我换BRAKE PAD,
本来捻住吾要换,
但系D人又话用到甘上下就要换,
吾系换咯。
第二日,
就同班姐妹出街,
由于真系好耐没买野奖励下自己,
就买左一件衫同一个包包。
心捻下个月没咩特别事要洗钱,
所以个600块总可以COVER到。
点知,
今日返公司,
我既PEN DRIVE不见左。
我拜四留左系公司,
拜五没返工。
今日就找不到我支PEN DRIVE啦。
KEN G话拜五拒总见到SOMEWHERE ON MY DESK。
都吾知系俾人拿了或者跌左系角落头。
我又一直系度捻我支PEN DRIVE有吾有 P & C既资料,
但系又记吾起,
希望没有啦。
总之,
我又要拎RM80买过一支新PEN DRIVE。

No comments: