About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Monday, May 5, 2008

我与金马仑有约之士多啤梨苹果橙

我地有去几个士多啤梨场,
我终于可以体验人地口中所谓GER摘士多啤梨GER感受啦。
但系,
老细讲宜家吾系季节,
没得自己摘士多啤梨。
一心以为可以任摘吾,
点知没得摘。
有少少失望咯。
没法啦,
士头话惊我地吾识摘会整死拒GER苗喔。

我地就买士多啤梨果,士多啤梨MILK SHAKE,士多啤梨雪糕吃。 基本上,
成个金马仑路上,
你会睇到好多士多啤梨飘下飘下。
有士多啤梨雨遮,
士多啤梨鞋,
士多啤梨波,

士多啤梨公仔,

住多几日发梦都会俾士多啤梨追斩。

No comments: