About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, February 17, 2008

我的新年 (cont')

年初十
经已年初十啦,
我记得年初五个时,
我实牙实齿话要砍手指戒赌。
点知,
人算不如天算,
居然俾个烂赌二烂佬拉去云顶。
如果没记错,
我年初四先至0岩0岩上云顶赌来,
我再隔没几日又上去赌ger话,
实被我妈铲到上天花板黏住几日都落吾到来。
所以,
我就同啊妈讲我上去THEME PARK玩。
烂赌二之一:讲大话
一D人总同啊妈讲去SHOPPING哇。
七早八早俾烂佬吵醒,
原来我地约错时间,
他已经要出门,
我总DAT响床度,
所以我就滚水碌脚冲凉漱洗出门啦。
美玲都跟买我地去添。
我到左TITIWANGSA车站,
系甘夷吃左只包就上路啦。
十一点早上,
我地已经系赌场里面啦。
夜晚七点半,
我地总系赌场。
烂赌二之二:赌到吾洗吃野。
结果我省日净系吃左只包到第二日。
烂赌二之三:赌到六亲不认,不接啊妈电话。
其实总有烂赌二之四五六GA,
不过人地吾俾我写。
不过呢次我好好彩,
赢得虽然不多,
不过就0岩0岩够俾我买我捻住要买GER野


就系JAY 2007 THE WORLD TOURS DVD+CD啦!!!!

4 comments:

窝乐斯 Wallace said...

话你晒$精冇错嘅
see..赢咗个100蚊就死去捐俾周先生
正一烂赌2兼晒$精

Ellycia said...

我边度及得你烂赌喔?
输到一扑一禄第二日总走上去继续赌

窝乐斯 Wallace said...

仲好讲.. 受你影响啦.. 不过我最后都有赢啊.. 哼

Ellycia said...

又姓赖架??我没叫你上GER哦??听闻你总上第三次添?我都费事讲你。