About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Wednesday, February 20, 2008

毕业大过天

ELLYCIA:毕业啦,我系吾系应该买一件新衣呢?
老妈子:你要买么衣噢?
ELLYCIA:当然是买一件FORMAL衣咯。
老妈子:0甘你不就去买咯。
(甘顺滩?平时一定闹我晒$$ger喔)
ELLYCIA:0甘系吾系应该买一扎大大扎ger花俾我ga?
老妈子:边个买俾你哦?
ELLYCIA:梗系你啦!吾通我自己买俾自己?
老妈子:0甘吾系去买咯。
(0甘好屈ger??要再接再历)
ELLYCIA:0甘系吾系要买公仔ga?
老妈子:做么要买公仔噢?
ELLYCIA:毕业吾系要抱公仔ger咩?
老妈子:你要咩公仔哦?
ELLYCIA:蜡笔小新中型ger。
(事关我已经有左个大型ger)

老妈子:公仔啊,我去泰国先买俾你啦。


哇,
原来毕业有0甘多好处。
睇来毕业系大晒。

2 comments:

窝乐斯 Wallace said...

好心你啦
咁黎屈自己老妈子
生块叉烧好过生你
自己反省下啦

Ellycia said...

我妈锡我,吾俾啊?