About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Friday, February 29, 2008

早走 <>早到屋企

今日难得我比平时早D返,
因为我啊头见我自从开工后就日日OT,
今日6点就叫我收工啦。
我今日其实系445PM放工架,
不过6点已经系呢半个月内最早架啦,
都好开心架啦。
点知?
车一出CARPARK就见到好塞车,
原来我好耐没试过繁忙时间返屋企啦。
今日总落水添!
没相干,
我有GER系耐性。
当行到一个十字路口,
个十字路口已经俾D车塞住KEK住左。
我等左几次青灯条车龙都吾行下。
当我就来可以行时,
突然间杀出个交通警察,
他就吾俾我GER LANE 行,
就指最塞个条路GER车行。
整到条路总塞。
原来,
他系开路俾吾知么水GER大人物行?
条路都已经好塞GER啦,
他总整到成个十字路口就系车,
就系为左个大人物。
个大人物过左之后就丢低个残局我D自己执生!
DL,
你有俾ROAD TAX我地没俾啊?
救伤车就没话可说JEK,
最讨厌D大人物架啦。
有一次总离谱,
HIGHWAY无端端礼拜塞车,
原来前边又系有大人物行到成只龟0甘,
总要行FAST LANE。
搞到后边塞车。
条路你买架?
TOLL我没份俾架??

No comments: