About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Thursday, February 21, 2008

我的新年(结局篇)

初十五,
元宵节快乐。
今日照常返工,
总七早八早遇到SO CALLED SENIOR,
他话他开通宵没返屋企,
所以今日要FFK我吾去吃LUNCH。
OK咯,
0甘阴公,
买返屋企休息咯。
点知????
他竟然晏骤都总系公司?
他总话要睇舞狮哇。
OK 咯,
见我最近事事不顺利,
就去睇下转下运咯。
LUNCH过后,
响公司听同事讲AMCORP MALL有得抛柑,
我自己就没抛过了,
所以就想去见识下。
就0甘,
夜晚,
我就出现系AMCORP MALL啦。
但系,
粒0甘吾系我抛驾。
我0岩0岩遇到中学同学,
她帮我抛驾。
嘻嘻,
但系我粒0甘净系写E-MAIL ADDRESS姐,
我都吾系蠢驾。

No comments: