About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Wednesday, June 18, 2008

多谢大家

今日要多谢一D人,
首先多谢D阴窒既人帮我两个大忙。
拒都算好架啦,
放底手头上既工黎帮我。
但系系拒吾想做拒自己既工。
之不过,
我没应承请吃Häagen-Dazs哦,
净系话请吃NESTLE DRUMSTICK。
无喇喇俾人屈,
我系甘意登BLOG多谢就算数啦。
NESTLE都省返。
点都好,
都系是要多谢你啦。
挨义气帮我。
第二,
要多谢一时都好好人既师兄
系甘意俾我TUTORIAL教我起头。
虽然有少少恶死。
我新入行就梗系蠢D啦。
你画公仔吾画出肠我吾UND架。
最尾,
多谢啊HEH。
带协我买便野。
省左几十蚊。
吾系,
应该系多谢你靓仔细佬既朋友先NGAM。
放心,
你结婚我一定到。

No comments: