About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Friday, July 11, 2008

抬底交易

今日响TIMESQUARE既欢喜地吃DINNER,
由于KEN G一直都没出现,
我就一直CALL拒兼望向出边。
我既视线系对住一张有两个男人同一个细路女既抬。
个两个男人既粗口认真够劲!
你讲么L*N哦?我用我既L*N插住你把口!
个两个男人系面对面坐既。
点知...
我竟然望到个两个男人既手系抬下边,
系抬下边,
系抬下边,
系抬下边,
做,
做,
做,
做一D令我觉得好奇怪既动作。
两个既手响抬下边纠缠!
但系又吾似搞GAY个D。
吾通...
抬底交易!
肥既静静鸡系抬下底递左一D野俾个瘦既。
之后瘦既就拿STRAW遮遮掩掩吸个D野,
当场吸毒!
WALAO,
抬底交易毒品睇戏就睇得多,
现实生活就发生系我面前。
虽然我以前周不时系PUDURAYA半夜都会睇到D道友吸毒。
NEH,就系用火隔住张纸甘烧既。
但系抬底交易就第一次见啦。
之后我同事STEVE死叫我吾好好似差婆GAP住人。
你够一直望住人咯,
总好吾醒觉甘一直讲吸毒吸毒呢两个字添,
真系惊拒地会HIGH过头,
吾知会做出么事。
宜家D社会...

No comments: