About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, March 30, 2008

肥仔生日快乐

寻日系肥仔GCEO生日,
结果他提议去BUKIT TINGGI玩返一日。
由于我地三条人都未去过法国村,
所以就想去睇睇。
11:38AM,
拒地到左MALURI LRT站,
肥仔一上车就话:
CHERAS 一路上GER景都吾靓GER。
(无言以对)
之后就带拒地去康乐吃点心。
拒地话个度没野吃喔。
大佬,
家下晏骤啦,
人地没收铺经已好好啦。
之后带拒地去我屋企一转。
过后就出发去BUKIT TINGGI啦。
当我地仲系CHERAS时,
肥仔竟然讲:
如果我有钱,
我吾会住CHERAS咯。
(无言以对,我系CHERAS住左24年)
2:00PM
到左BUKIT TINGGI啦,

有日本花园啦,



法国村啦。


风景都好靓架。
之后仲买左只CAKE俾肥仔。

祝你牛一快乐啦。

5:30PM

落山返KL啦。

我地走去MID VALLEY吃意大利餐,

吾记得间店叫么名。

D野都几好吃。

有意大利面,


有PIZZA


最后祝肥仔生日快乐啦。

差点忘记左一个小插曲。

响GARDENS个时,

当我地3个经过一间BRA店时,

烂佬无喇喇好大声甘讲

:哇,BRA啊。

入边D PROMOTER就望出来。

YER,好失礼啊。

No comments: