About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Friday, June 24, 2011

Transformers: Dark of the Moon

上课时,
我在课上说了一个故事。
原文如此:
Last five year transformer fell down from the moon on the earth,
and unfortunately, it fell down on me.
I get injured and admitted into hospital.
半个小时后,
课室的白板倒了。
好死不死倒在我的脚。
结果,
医院就没住上啦。
但X ray就照了,
现在在家写Blog。
Trainer说我的subconscious attraction很高,
所以我现在要发功...
我一个不小心中了下期的大马彩!!
mali mali hom!!

No comments: