About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, October 19, 2008

姑婆生活

当我叠买心水,
捻住呢两年来,
存一笔钱来买间姑婆屋来收下租傍下身。
以我宜家没人要既情况下,
老左总可以自己独居做老姑婆。
点知,
我响亦舒一本小说睇到呢段:

她想象自己独居,
因为享有遗产,
生活不见窘逼,
但是十分寂廖孤苦,
友人同事渐渐老病死,
不是失散,
就已登极乐,
想找个人说话也难,
且收入干涩,
一动不如一静,
然后,
脚一软,
在家摔一跤,
结束一生。

我就开始慢慢想象...
老左我自己住,
过住D姑婆生活,
没人同我倾偈,
一日都可以吾洗点出声,
牙都可以吾洗擦,
省回牙膏钱。
每日净系听周杰伦D歌打发时间。
之后,
一个吾个意,
叉错脚,
碌落楼梯,
死左都没人知。
可能我细佬来探我先至我死左,
或者,
条尸发臭生晒虫,
隔离先知我瓜左老衬。
惨咯惨咯,
我既一生...
banyak takut...

1 comment:

窝乐斯 Wallace said...

咁灰咩?
只G会啃你架啦
唔洗咁惊喔..
哈哈哈