About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, August 24, 2008

啊妈当自强

今日七早八早,
俾我老豆吵醒。
原来我啊妈既合唱团今日有交流会。
拉埋我地去棒场。
总叫埋我两个啊姨。
呢个交流会系由全KL既合唱团来表演。
好似有20++个合唱团。

总温埋YB魏家详做嘉宾。
坐系度斋等左半粒钟,
听其它合唱团唱所谓既“文艺曲”,
呢D文艺曲,
我没一首听过,
应该系7,80年代既歌啦。
听到有少少眼训。
呢D文艺歌真系吾系几NGAM我。
终于到我啊妈既“一心合唱团”出场啦。

拒地唱3首曲,
高山青,传灯,祝福。
由于我企前排影相录影,
我先至听清楚拒地究竟系点唱既。
原来合唱团唱歌个阵,
呢边的人呜呜声,
个排的人又啦啦声,
另一排的人又呵呵声。
第一次见识合唱团唱歌。

吾错既体验。

No comments: