About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, August 17, 2008

我啊妈去旅行左

好吾明白,
我俾同事既印象系:
吾识煮饭。
拒地又吾知点解会认为我系屋企既赖女。
同拒地讲我系大女来架,
拒地又话一D都吾似。
同拒地讲我16岁就煮全家人既晚餐煮足年几,
拒地又吾信。
因为拒地话我似大小姐喔。
介因家下我系屋企完全吾洗做野,
我系屋企净系吃野睇戏训觉。
有时帮啊妈BURN下CD甘啦。
其它既,
由内至外,
嘻嘻,
啊妈帮我包办晒。
因为做工返来都好累左。
但系,
啊妈吾响屋企个阵,
我都总晓煮野俾我老豆吃。
隔开整年未煮过饭啦,
我都总识煮架。


一肉一菜,
难吾到我既。
所以,
我千金都吾千金得晒架。

No comments: