About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, January 31, 2010

又是31号了


2008年8月31号,
Time Square Baskin Robbins


2010年1月31号
Jusco Maluri Baskin Robbins
案件重演 1
Take 1
MY:做么你笑的甘勉强?
WY:系咩?
MY:你以前笑得好开心架。
WY:再影过!

Take 2
MY:甘就差吾多。
WY:好似瘦左喔。
MY:个面jek,个肚腩都冇细都。
WY:死啊你!

案件重演 2
Take 1
MY:我以前好似靓女D喔?
WY:系咩?
MY:呢张吾靓,影过!

Take 2
MY:好像不是很美。
WY:妖,影来影去吾是一样!快点啦,我要吃啦,溶鬼晒啦!
MY:最尾一张啦!

Take 3
WY: 搞掂收工!我要吃Ice Cream左!

2 comments:

窝乐斯 Wallace said...

顶你两个唔顺。。
隔黎臺应该冇人。。
因为做左你两个生意就冇左成村人嘅生意。。
赶客咩。。

Ellycia said...

我地两个做生招牌就有!