About Me

喜欢一个人,可以很简单,可以没理由。我,就是简单的喜欢你。

Sunday, March 29, 2009

肥仔有好多礼物啊!!!

肥仔生日终于到啦.
我终于可以将我礼物送出啦.

就系一本用左我整个星期,
剪剪贴贴,
剪都手都肿ger相簿啦,
亦就是叻靓醒的30页的写真集.
从07年到09年的照片,
有旅行片,
有吃野篇,
有搞笑片!
希望你中意啦!
梅凤就送左35个CAKE仔俾肥仔,
不过系唔可以吃ger.
但系劲靓劲colourful.
系梅凤亲手一粒粒用粘土整架!
睇都都开心.
窝仔就送cheese cake,

好靓架,
开心死LLX啦.
生日快乐啦.

(我的生日吾知会不会收到GUESS的HANDBAG?)

No comments: